11 Aralık 2007

kara haberler

bugün ben mi karamsarım yoksa haberler mi bugün ayrı bir kara. gazeteye bakar bakmaz aşağıdaki konuları gördüm:
- umuda yolculuk yapan göçmenlerden en az 43 kişi öldü. isimsiz, tarihsiz ve vatansız gömülecekler bu topraklara.
- Fransa avrupa birliğinde Türkiye'nin alınmaması yolunda iyi işler çıkarmış.
- malatya'da üç hıristiyanı katleden suçluları yargılayan savcının iddanamesinde nerdeyse öldürülenler suçlu çıkıyormuş.
- yörsan fabrikasında işçiler sendikalaşmış. bunun üzerine 375 işçi sendikalı olduğu için işten atılmış. çalışanlar maaşları için pazarlık yapamazlarsa refah nasıl artabilir ki? haberin orjinali

1 yorum:

oyluuu dedi ki...

haberler iç karartıcı evet, zaten bence bu ülkede hep böyle idi. ne zaman elime bi gazete alsam ya da internet başında okuduğum güzel haberler hep zenginlerin ya da mankenlerin ya da futbolcuların hayatlarına dair. halkın içinden çıkan haberler hep acı dolu. ama bir kanıksama ve duyarsızlık var ki; her haberi günlük fal gibi okuyup geçebiliyoruz. bence gazetelerdeki en iç karartıcı haber cezaevlerinde çıkan eylemleri polisin bastırma biçimleri ile ilgili olanlardır. bana en çok dokunanlar onlar, özellikle F tipi ile ilgili olanlar. bu haberleri de zaten belli gazetelerde görebilirsiniz. ilk okuduğumda tamam dedim türkiye çalkalanır artık herşey değişir herkes bunları konuşur, nerdeeee. halkım o zaman da şarkıcıların hayatını konuşuyordu şimdi de. değişen birşey yok sadece halka dair haberlerin içeriği çok kanlı hale geliyor o kadar. biz hala magazindeyiz. neyse ben umut yolcuları hakkında esaslı bi yorum yazacaktım kendimce yine başka meselelere daldım.
ispircim güzel yazıyosun laptopta ana sayfa yaptım seni. sakın bırakma yazmayı....
noktalardan sonra büyük harf te kalktı ya, hadi hayırlısı