3 Eylül 2008

avatar: son hava bükücü


uzun süredir böyle etkili, keyifli ve sürükleyici bir seri izlememiştim. ruhumu sardı bu çizgifilm. bu kadar büyük konular böyle çocukça işelenebilir mi? ne arıyorsunuz bir diziden? macera mı? kesinlikle macera temposu yüksek avatarın. insana, hayata dair derin konuların işlenişi mi? evet kesinlikle buluyorsunuz. hem de bu derin konular yaşama yakışır biçimde basit işleniyor. görsellik mi aradığınız? suyun, havanın, torağın ve ateşin yeni bir estetik hareketine tanık oluyorsunuz. gerçekçilik mi? evet. hayali güçlerin dünyasında ilişkiler ve hedefe giderken yaşanan problemler oldukça gerçekçi. siyahın ve beyazın birbirine girdiği, karakterlerin sadece iyi ve kötü, güçlü ve güçsüz olmadığı bir seyir bu.

3 yorum:

oyluuu dedi ki...

bence bi death note daha güzeldi, aslında hava bükücüleri izleyince hemen içine almıyor çizgi film, izledikçe sarıyor seni sonradan gösteriyor gizini, yoksa ilk bölümlerinin izleyip bu ne çocuk işi diyen de olabilir.
oylum - su bükücü

yavasyavas dedi ki...

türkçe düblajlı bölümleri indirmek için aşağıdaki sayfadan faydalanabilirsiniz:
http://www.cizgiportal.com/avatar_the_last_airbender_izle.html

EmRe SeLeS dedi ki...

Ben de bugun izledim bu cizgi filmi. Hep bi gorup anlamadan gecerdim ama biraz dikkatli izleyince nefis bisi oldugunu farkettim. Su bukuculerin savasi vardi ;)