1 Şubat 2008

hem sinirleniyorum hem para veriyorum

türk telekom ilk özelleştiğinden beri böyle bir tekeli nasıl olur devlet kendi eliyle özele devreder deyip dururum. telekomda çalışan bir mühendis biz uyarmıştık dedi ama ulaştırma bakanı "rakipsiz olur mu? turkcell falan var." demiş. tabi bu noktadan sonra diyecek birşey yok.

gelelim benim bu tekelden şikayetlerime:

öncelikle internet servisi çok pahallı.

yeni ev için iki hafta önce adsl başvurusunda bulunduk. ttnet arızalarından dolayı hala internete bağlanamadım.
hadi bu iki haftada sorun benden mi kaynaklanıyor türk telekomdan mı diye uğraştığım zamanı ve sinir harbini bir kenera bıraktım diyelim. arayıp ben bu iki hafta ucreti ödemek istemiyorum dediğimde adam diyecek ki "maalesef öyle bir uygulamamız yok". bu durumda hakkını aramak için dava açman lazım ki ben uğraşmam veririm parasını. türk telekom tekel olmasaydı ben derdim ki "tamam beyefendi kapatın benim hattımı ben evrensel telekom'dan açtıracam".

ayrıyeten ttnet sorunları için 444'lu numarayı arıyorum. her aradığımda bütün operatörler dolu olduğu için en az 4 dakika beklemem gerekiyor. eee bu 4 dakikanın ücreti de türk telekoma gidiyor. yani hem geç cevap verdikleri için sinirleniyorum, hem de bu yüzden adamlara daha çok para veriyorum. şaka gibi ya!

Hiç yorum yok: