27 Mart 2008

ah şu e-mektuplar

verimlilik ile ilgili olarak söylenenlerde e-mektupları nasıl organize edeceğimiz üzerine yazılar görmeye başladım. yahoo e-mektup gelen kutumda 2000'e yakın okunmamış mektup var. okuyup sonra bakayım diye tekrar okunmamış işaretlediklerim, üstün körü bakıp sonra ayrıntılı okurum dediklerim, hiç ellemediklerim. bunun üzerine ben de aaa bu konuyla ilgileneyim diye içimden geçirirken kendime şu soruları sordum:

bu kalabalık e-mektuplar beni rahatsız ediyor mu? hayır.

kendimi organize olmamış e-mektuplar arasında kaybolmuş hissediyor muyum? hayır.

bir bilgi lazım olduğunda bulmakta zorluk çekiyor muyum? hayır, arama yeteneğini kullanıyorum ve buluyorum.

gelen her e-mektubu organize etmeye çalışsam tahminimce daha çok vakit harcarım.

e-mektup organize etmek üzerine olan bu yoğun ilgi e-mektuplarla iş yapan, yoğun iletişim gerektiren işler için lazım. ben sakin sakin kodunu yazan, araştırmasını yapan bir mühendisim. iletişim neyime.

Hiç yorum yok: