14 Mayıs 2009

2. dalga cumhuriyet mitingleri

birçok çelişkinin, manipülasyonun, belaltı vurmanın zamanındayız. artık hangi çelişkide hangi tarafda yer alacağız ve hatta daha önemlisi hangi çelişkide taraf olmanın bir anlamı vardır sorularına cevap bulmak hiç de kolay değil.

ilk cumhuriyet mitinglerinde "ne darbe ne şeriat" sloganını kullanan türkan saylan konuşturulmadı. bu olay bana ilk mitingleri duzenleyenlerin gerçekten de darbe ortamına zemin hazırlamaya çalışmış olabileceklerini gosteriyor.

ergenekonda türkan saylan'a yapilan muamele gerçekten hepimizi içine alan bir tepki yarattı. çydd'nin sayfasına baktım eğer onlar bu mitinglerin düzenleyicilerinden ise mitinge katılacaktım. ya düzenleyiciler arasına girmediler ya da geçen mitingleri düzenleyenler onların etkin olmasını istemedi ve içlerine almadı.

hem düzenleyenlere güvenim olmadığı için hem de ergenekon karşıtlığının anlamlı bir karşıtlık olmadığını düşündüğüm için ben bu mitinge katılmıyorum. hem ergenekon hem de bir önceki cumhuriyet mitingleri ilgili görüşlerim ise zaten aşağıdaki yazılarda var. burada tekrara düşmeyeyim.

ergenekona karşı olmak ya da olmamak
14 nisan 2007 cumhuriyet migingi

bir yandan da kendime gülüyorum. sanki katılıp katılmamam ve de bunu bu blogta dillendirmem birşey ifade edecekmiş gibi. olsun açıkça savunayım düşüncelerimi ki netleşeyim, açıkça savunayım ki özüm sözüm bir olsun.

Hiç yorum yok: