24 Nisan 2008

ayakkabı sevdası

kumaş pantolon altına giyilebilecek bir tane ayakkabım var. geçen suat'ın düğününden önce kızılayda boyatma fırsatım oldu. eski gima'nın ikinci katında merdiven çıkışında bir ayakkabı boyacısı var. tavsiye ederim. ayakkabı boyanırken ayağın titreşimli ayak masaj makinesinin üzerinde bekliyor. boyacı da oldukça işine sevdalı. benim ayakkabının boyasız halini görünce aniden "abi sen ne yaptın buna" dedi. ben de "düğünden düğüne giyiyorum, pek boyatmaya fırsatım olmadı" dedim. adamdan sinirli bir şekilde cevap "çok güzel çok güzel". bunun üzerine çok sinirlendi. benimle hiç konuşmadı. bir ayakkabıya bu acıyı nasıl çektiririm diye içinden kendini yiyip durdu. yüzüme bile bakmadı. ben de utancımdan başım önde eğik bekledim. işte öyle tutkulu bir boyacı.

Hiç yorum yok: